środa, 3 sierpnia 2011

Nowe Horyzonty - mój prywatny ranking.

          Na zakończenie refleksji filmowych z festiwalu chciałabym umieścić mój własny ranking. Mój pobyt na Nowych Horyzontach obejmował ostatnich pięć dni. Poza naprawdę rewelacyjnymi w tym roku warsztatami dla nauczycieli, w których uczestniczyłam, udało mi się obejrzeć 13 filmów. Jeden z nich - Wieczność  brał udział w głównym konkursie, a Self made w konkursie na filmy o sztuce. Nie widziałam niestety żadnego  z filmów, które otrzymały nagrody lub wyróżnienia. 
         Poniżej zamieszczam bardzo subiektywny, niczym nieuzasadniony mój prywatny ranking tych kilkunastu dzieł filmowych.

1. Pina
2. Obiad w środku sierpnia
3. Moja łódź podwodna
4. Self made
5. Śpiąca królewna
6. Meek's Cutoff
7. Wieczność
8. Poza szatanem
9. Łabędzie
10. Curling
11. Filmy krótkometrażowe Anji Breien
12. Kret
13. Wasted Youth

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz